تاریخ : 28 ژوئن 2024 - 10:51 - شناسه خبر : 37583 اخبار شهرستان، اخبار شهرستان1، اسلایدشو

فرماندار میبد:

۸۵ شعب رای گیری آماده ثبت مشارکت میبدی های هستند+ گزارش تصویری

۷۰ شعب اخذ رای شهری و ۱۵ شعب روستایی هستند. از ۸۵ شعبه اخذ رای ۱۹ شعبه سیار هستند که در شهرک صنعتی، محمدآباد، حجت آباد، مهرآباد، رکن آباد، دانشگاه، بیمارستان و مجموعه های مختلف آراء واجدین شرایط را اخذ می نمایند.

به گزارش صدای میبد: سید جمال سجادی پور فرماندار میبد به همراه برخی از مسئولین شهرستان میبد با حضور در امامزاده سید صدرالدین قنبر، رای خود را به صندوق انداخت.

وی در گفتگوی اختصاصی با صدای میبد گفت: فرآیند اخذ رای چهاردهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز جمعه ۸ تیرماه در شهرستان میبد همزمان با سراسر کشور آغاز شده است که شاهد استقبال خوب مردم در ساعات اولیه اخذ رای هستیم.

سجادی پور افزود: از مردم شریف میبد دعوت می کنم در ساعات اولیه صبح به شعب اخذ رای مراجعه نمایند و به ساعات پایانی رای گیری موکول ننمایند.

فرماندار میبد با اشاره به اینکه مشارکت مردم در پای صندوق های رای باعث اقتدار، عزت نظام و تولید قدرت ملی می شود خاطرنشان کرد: مشارکت مردم کمک می کند به اینکه نظام بتواند در دفاع از منافع خود در عرصه بین الملل و داخل به خوبی ایفای نقش کند و انسجام و وحدت ملی را به دنبال دارد.

سجادی پور با تاکید بر اینکه در سطح شهرستان میبد ۸۵ شعب اخذ رای پیش بینی شده است تاکید کرد: ۷۰ شعب اخذ رای شهری و ۱۵ شعب روستایی هستند. از ۸۵ شعبه اخذ رای ۱۹ شعبه سیار هستند که در شهرک صنعتی، محمدآباد، حجت آباد، مهرآباد، رکن آباد، دانشگاه، بیمارستان و مجموعه های مختلف آراء واجدین شرایط را اخذ می نمایند.

ارسال نظر